Luca Richardson sluit internationaal judo kwalificatie programma goed af!

door | mrt 26, 2023 | Voorpagina Slider | 0 Reacties

Luca Richardson uit Hengelo sluit internationaal kwalificatie programma af met een derde plaats op het International Master Bremen Judo Tourment. De judoka van Judoschool Haagsma heeft de afgelopen twee maanden drie kwalificatie toernooien gedraaid. In Fuengirola was hij al een dicht bij het podium. Twee weken terug ging het wat minder in Zagreb, maar sloot afgelopen zaterdag zijn derde toernooi af met een bronze medaille.

Deze kwalificatie toernooien waren aangewezen door de Judo Bond Nederland om je te kunnen plaatsen voor de eindtoernooien EK, WK en EYOF. In mei zal de Judo Bond bekend maken of Luca bij de selectie zit voor één van de eindtoernooien. Met dit resultaten heeft hij zijn klasse laten zien.

In het Paasweekend zullen Yaël Schipper, Maud Rikmanspoel, Bas van Bilzem en Jarno Bronsvoort van Judoschool Haagsma deelnemen aan een ECC in Teplice om zich te kunnen kwalificeren.