Judoschool Haagsma meerder malen het podium op het Kersttoernooi te Hoogeveen.

door | dec 18, 2022 | Nieuws, Voorpagina Slider | 0 Reacties

Afgelopen zaterdag stond de jeugd selectie van Judoschool Haagsma op de judomatten van de Budo vereniging Hoogeveen. Zij organiseerde het zoveelste Kerst toernooi.

Sven van Dam en Thijs Diele uit Borne wisten alle partijen te winnen en legden beslag op het goud. Ilan Bakacak, Tess van Opstal uit Hengelo en Guus Koelen uit Zenderen legden even eens beslag op de eerste plek.  Zilver was er voor Tygo Yska, Lisa Assink en Liv Baghoe uit Hengelo. Brons was er voor Charlotte Yska uit Hengelo en Jelle Slaa uit Haaksbergen.

Trainer/coaches Sven, Micheal en Jeroen kijken plezierig terug op de inzet. Ze missen bij iedereen nog het vuur in hun partijen. Wel zien ze het plezier en vertrouwen bij iedereen. Dat is de basis en dat geeft juist ruimte om te werken wat beter kan.