Clubdag 2022 wederom een groot succes!

door | jul 11, 2022 | Nieuws, Voorpagina Slider | 0 Reacties

Afgelopen zaterdag organiseerde Judoschool Haagsma zijn jaarlijkse clubdag. Een heel festijn met vele activiteiten die een groot succes waren. Zo kon je geschminkt worden, klimmen in de klimwand, hadden we een springkussen, een teken tafel en allerlei gratis lekkernijen.

Naast spel en de clubkampioenschappen werd er ook een sponsorloop gehouden voor het jaarlijkse judokamp.

De sponsorloop bracht zo veel geld op dat onze leden in september naar een betaalbaar judokamp kunnen. Secretaris Rob Oldenhof zegt: ‘We vinden het nog steeds erg belangrijk dat iedereen een fantastische beleving moet hebben binnen onze club. Dat betekend ook dat je het betaalbaar moet houden! Dat valt in deze tijd zeker niet mee. Met de sponsorloop hebben we de kosten voor het kamp kunnen halveren voor iedere deelnemer!’

Tijdens clubdag werden de medaillewinnaars van het afgelopen Nederlands Kampioenschap onder 18 jaar gehuldigd. Luca Richardson en Sven Leushuis wonnen het zilver en Jarno Bronsvoort het brons.

Tijdens de clubdag werden de volgende judoka’s clubkampioen:

• Marten Japenga
  • Levi Hilbers Valker