Luca en Douwe gehuldigd tijdens de puntencompetitie!

door | nov 8, 2021 | Voorpagina Slider | 0 Reacties

Hengelo, 6 november 2021. Nederlands Kampioen judo Luca en nummer 4 van Nederland Douwe gehuldigd tijdens de judo puntencompetitie van Judoschool Haagsma.

Luca Richardson werd een week eerder Nederlands kampioen judo en Douwe Leushuis vierde van Nederland. Beide judoka’s werden zaterdag tijdens de judo puntencompetitie van Judoschool Haagsma gehuldigd. Acht jaar geleden startten beide judoka’s ook op een puntencompetitie met het ontdekken van wedstrijdjudo. Nu acht jaar later zijn zij een mooi voorbeeld voor de 58 aanwezige jeugddeelnemers. Beide judoka’s ontvingen vanuit het bestuur een mooie herinnering aan hun prestatie. Ook kregen ze van de top stichting JSH een bijdrage voor een trainingsstage of buitenlands toernooi.