Judoka’s Judoschool Haagsma stonden weer op de wedstrijdmat

door | jun 13, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Hengelo, zaterdag 12 juni 2021, was het eindelijk zo ver. 55 judoka’s van de judoschool stonden op de wedstrijdmat. In dit clubpuntentoernooi werd er hard gestreden voor de punten om uiteindelijk een hondertal te behalen voor een badge.

Voorzitter Rob Oldenoldenhof is zeer tevreden en blij. ‘Het is zo fijn om weer wat voor je leden te organiseren en te bouwen aan je club. Vooral de reacties van de judoka’s is super fijn om op te merken’.

De wedstrijden werden gehouden bij sportschool Fitpunt aan de PC Hooftlaan. Op deze accommodatie was er verschillende ruimtes beschikbaar en tevens een goed werkende ventilatie. Na drie blokken van ruim een uur was het gedaan.

Op 3 juli organiseren we de clubkampioenschappen en hopen dan op nog meer deelname. Mocht je na het lezen van dit stukje over judo. Wanneer je nu lid wordt van onze club, judo je tot september gratis en ontvang je een mooie korting op een judopak.

De volgende judoka’s hadden in deze ronde een badge verdient:

Roan, Noah, Jaimy, Charlotte, Simon, Kick, Bram, Tess, Milo, Jesse Talma, Twan, Emma, Hidde, Jelena, Silvio, Balder, Timo, Ilan en Tamara